Proszek do prania JELP posiada szereg certyfikatów i jest szczególnie polecany dla niemowląt, dzieci i alergików

Jak kupować?

1. W jaki sposób  złożyć zamówienie?

Zamówienia na nasze produkty można składać o dowolnej porze, zatwierdzając wybrane produkty w koszyku. Zespół Multishop24 przyjmuje również zamówienia złożone przez pocztę email. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt

 

2. Czy podczas zakupów jest konieczna rejestracja? 

Multishop24 szanuje Twój czas. Wiemy, że zakupy w Internecie powinny przebiegać sprawnie, więc pozostawiamy Ci wybór sposobu rejestracji. 

Możesz założyć u nas swoje konto, dzięki czemu uzyskasz dodatkowe przywileje np. wgląd w historię i status Twoich zamówień lub możliwość pobrania faktury. Ponadto w dowolnym momencie będziesz mógł zmienić swoje dane adresowe i adres dostawy, które zostaną zapamiętane na potrzeby kolejnych zamówień. 

Jeśli jednak nie chcesz zakładać swojego konta, możesz skorzystać z opcji szybkiego zamówienia, bez konieczności podawania loginu i hasła, wymagającej tylko podania danych do wysyłki paczki. 
Wybór należy do Ciebie!

 

3. W jaki sposób można otrzymać 5% rabat przy pierwszym zamówieniu?

Jeśli zapiszesz się na newsletter w Multishop24 przed dokonaniem zakupów i potwierdzisz swoją rejestrację poprzez kliknięcie na link aktywacyjny, otrzymasz wiadomość e-mail z kodem rabatowym, który możesz wykorzystać już przy pierwszych zakupach. Raz otrzymany kod nie traci swojej ważności – nadaje się do wielokrotnego użytku, przy każdych kolejnych zakupach.

 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia? 

Wszystkie towary w Multishop24 są wysyłane w dniu złożenia zamówienia (dotyczy zamówień w dni robocze) lub następnego dnia roboczego. W zależności od formy płatności realizacja zamówienia następuje: 

- w tym samym dniu, w którym została odnotowana płatność na koncie sklepu przed godziną 12:00 - dostawa w 24h 

 - w dniu następnym, jeśli płatność została odnotowana na koncie sklepu po godzinie 12:00 - dostawa 48h

 - w tym samym dniu, w którym zostało złożone zamówienie z opcją "za pobraniem", jeśli zostało złożone przed godziną 12:00 - dostawa w 24h

  - w dniu następnym, jeśli zamówienie z opcją "za pobraniem" zostało złożone po godzinie 12:00 - dostawa 48h

Możesz określić również datę dostawy, która jest dla Ciebie najwygodniejsza umieszczając stosowną informację w polu  „Uwagi – komentarz do zamówienia”.

Powyższe opcje wynikają z warunków współpracy z firmą kurierską. Wszystkie przesyłki Multishop24 realizuje firma kurierska DHL – przewidywany czas dostarczenia od momentu nadania wynosi 24h. 

 

5. Jakie są formy i koszt dostawy?

Stawiamy na Twój komfort –  paczka z zamówionymi produktami zostanie dostarczana prosto do Twojego domu za pomocą przesyłki kurierskiej. Od Ciebie zależy, czy dokonasz przedpłaty czy zapłacisz gotówką przy odbiorze.  

Jeśli zrobisz zakupy za minimum 250 zł, to przesyłkę otrzymasz bezpłatnie (przy płatności przelewem). Koszt przesyłki kurierskiej po dokonaniu przedpłaty wynosi 17 zł, a za pobraniem 25 zł.

 

6. Czy Multishop24 realizuje przesyłki za granicę ?

Nie. Sklep Multishop24 realizuje wysyłki jedynie na terenie Polski.



 

 

7. W jaki sposób zapłacić za zamówione produkty?

Za Twoje zamówienie możesz zapłacić na 3 sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie:

1) przedpłata – przelew na konto bankowe 

e-Distribution Sp. z o.o.

Złotniki, ul. Krzemowa 1

62-002 Suchy Las

Raiffeisen Bank Polska S.A. nr konta bankowego: 97 1750 1019 0000 0000 2032 9203

W tytule przelewu podaj numer Twojego zamówienia.

2) przedpłata – szybki przelew online za pośrednictwem PayU 

Po potwierdzeniu zamówienia w koszyku internetowym, zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku, z której będziesz mógł dokonać szybkiego przelewu bezpośrednio na konto bankowe Multishop24.

3) za pobraniem 

Jeśli preferujesz płatność gotówką przy odbiorze, to umożliwiamy Tobie taką opcję. Koszt dostawy wynosi wówczas 25 zł.

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Faktura VAT jest dołączana do każdej paczki.

 

 

9. Jak mogę sprawdzić stan mojego zamówienia?

Każdej zmianie statusu Twojego zamówienia towarzyszy wiadomość email informująca o zdarzeniu. W każdej chwili możesz także wysłać zapytanie do opiekuna Twojego zamówienia, aby otrzymać szczegółowe informacje na temat Twojej przesyłki. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt

 

10. Czy mogę dokonać zmian w złożonym zamówieniu?

Możesz dokonać zmian w złożonym zamówieniu do momentu wysłania przez nas Twojej paczki. W tym celu skontaktuj się z Twoim opiekunem zamówienia. Gdy nie zdążysz dokonać zmian przed wysłaniem paczki, możesz dokonać zwrotu lub wymiany.

Pamiętaj, aby zapoznać się z ofertą dostępnych produktów w Multishop24, by potem uniknąć zmian w złożonym już zamówieniu.

 

11. Kiedy i w jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówionych produktów?

Masz prawo zwrócic zakupiony towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W związku z tym postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Przed upływem 14 dni od otrzymania zamówienia skontaktuj się z nami przez pocztę email. Poprosimy Cię o wypełnienie formularza zwrotu i przysłanie go wraz ze zwracanym towarem oraz kopią dowodu zakupu w Multishop24 na swój koszt nie później niż 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy sprzedaży.

Multishop24 w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki dokona zwrotu pieniędzy za towar na podany przez Ciebie numer konta bankowego.   Szczegóły procedury zwrotu znajdziesz w regulaminie.

 

12. W jaki sposób złożyć reklamację? 

Aby złożyć reklamację należy skontaktować się ze Strefą Obsługi Klienta. Poprosimy Cię o odesłanie na Twój koszt reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionego formularza reklamacyjnego. Szczegóły procedury reklamacji znajdziesz w regulaminie.

 

13.  Czy moje dane są bezpieczne?

Twoje dane osobowe gromadzimy wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Nie wykorzystujemy podanych danych w celach innych, niż te, na które wyraziłeś zgodę, nie udostępniamy i nie sprzedajemy osobom trzecim Twoich danych personalnych lub adresowych. 

W każdej chwili masz prawo zmienić lub usunąć swoje dane z systemu sklepu. W przypadku dokonywania płatności kartą płatniczą ich realizacja odbywa się za pośrednictwem bezpiecznego systemu PayUzabezpieczonego podczas transakcji certyfikatem SSL.